Tervetuloa

Tervetuloa

ViestiKirjoittaja SeppoM » 09.03.2018 20:39

Tervetuloa keskustelemaan tööteistä!
Seppo Mäenpää - kera Onnin ja Muusan (Bodeneis Hansi Hanover & Bodeneis Foija Folka)
SeppoM
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09.03.2018 18:57

Re: Tervetuloa

ViestiKirjoittaja SeppoM » 09.03.2018 20:45

Ja Onni & Muusa - kesää odotelessa
Liitteet
Capture.JPG
Kuva >2MB
Capture.JPG (112.4 KiB) Katsottu 5454 kertaa
Seppo Mäenpää - kera Onnin ja Muusan (Bodeneis Hansi Hanover & Bodeneis Foija Folka)
SeppoM
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09.03.2018 18:57

Kasvatin kuulumiset

ViestiKirjoittaja Kirsi Haataja » 22.04.2018 12:36

Hei. Kuinka monella göötin omistajalla on onnistunut "suhde" kasvattajan kanssa ? Itselläni kävi ensimmäisen koiran kanssa (ei göötti) sillä tavalla, että kasvattaja vaan "katosi" vaikka lupasi antaa tukensa kun meillekin koira oli ensimmäinen. Millään ei saanut kiinni: puhelimella, sähköpostilla tai tekstiviesteillä. Toisen koiran kohdalla (ei vieläkään ollut göötti,mutta toisen rotuinen ) tilanne vähän parani, mutta olisi voinut olla parempikin. Nyt kun hommattiin göötti olen ollut yllättynyt kasvattajastani kun kaikki on niin helppoa. Yhteydenpito toimii molempiin suuntiin hienosti.

entä kuinka monella kasvattajalla on kasvatti "kadonnut" ? Ei ole saanut yhteyttä pennun ostajaan enää luovutuksen jälkeen ?
Kirsi Haataja
 
Viestit: 1
Liittynyt: 11.03.2018 16:14

Gööttejä

ViestiKirjoittaja Kiida Helminen » 07.06.2018 09:08

Olen Joensuussa asusteleva 12v tyttö. Olemme perheeni kanssa hankkimassa jossain vaiheessa koiraa ja gööttiä olemme vahvasti roduksi ajatelleet. Olisiko täällä joensuussa göötti-ihmisiä joilta voisi rodusta kysellä ja nähdä kyseisen rodun edustaja, en ole täällä nimittäin eläessäni nähnyt kuin kaksi gööttiä, joista olen ajanut vain pyörällä ohi?
Kiida Helminen
 
Viestit: 1
Liittynyt: 07.06.2018 08:55


Paluu Vapaa keskustelu muista aiheista

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron