Palstalaisten esittely

Palstalaisten esittely

ViestiKirjoittaja Liisa Kinnunen » 10.03.2018 07:38

Uuden foorumin kunniaksi olisi mukavaa esittelykierros.Voin aloittaa: Olen Liisa Kinnunen,55 v, asun Joensuussa avopuolisoni kanssa.Koiria minulla on ollut 38 vuotta.Kotona meillä ensimmäinen göötti Tove,joka on 9kk.sekä Welch corgi pemroke Raia,joka on pian 11 vuotta. Toven kanssa harrastamme rally-tokoa ja ensimmäinen virallinen näyttelykin on jo takana , näyttelyjä on tulossa toki lisääkin.
Olemme ylen tyytyväisiä rotuvalintaamme Tove on nopea oppimaan,palkkautuu ahneena hyvin.Ja on mahdottoman nätti tyttö .
Liisa Kinnunen
 
Viestit: 2
Liittynyt: 09.03.2018 20:53

Re: Palstalaisten esittely

ViestiKirjoittaja Oili Helenius » 10.03.2018 10:06

Viesti poistettu
Viimeksi muokannut Oili Helenius päivämäärä 29.04.2018 08:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Oili Helenius
Maunu Tavastin katu 24
20380 TURKU
+358409600456
jaxonvillekennel@gmail.com
http://jaxonvillekennel.tumblr.com
Oili Helenius
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09.03.2018 22:14

Re: Palstalaisten esittely

ViestiKirjoittaja Liisa Kinnunen » 10.03.2018 10:20

Toki,eli täytyykö minun nyt uudelleen rekisteröityä,että voin vaihtaa käyttäjänimeni? terveisin Liisa Kinnunen
Liisa Kinnunen
 
Viestit: 2
Liittynyt: 09.03.2018 20:53

Re: Palstalaisten esittely

ViestiKirjoittaja Oili Helenius » 10.03.2018 10:29

Ylläpito varmaan siihen osaa vastata - minun piti rekisteröityä uudelleen eri s-postiosoitteella, mutta sitten myöhemmin näin, että alkuperäinenkin nimeni (Jaxonville) oli hyväksyttynä. Nämä toimintatavat ovat varmaankin nyt uutuuttaan vähän hakusessa, mutta olen samaa mieltä, että selkein tapa on se, että jokainen esiintyy ihan omalla nimellään.
Oili Helenius
Maunu Tavastin katu 24
20380 TURKU
+358409600456
jaxonvillekennel@gmail.com
http://jaxonvillekennel.tumblr.com
Oili Helenius
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09.03.2018 22:14

Re: Palstalaisten esittely

ViestiKirjoittaja SeppoM » 10.03.2018 13:02

Ylläpidosta päivää... Joo ja minäkin (Seppo Mäenpää) nimimerkillä, kun kerkesin tunnuksen tehdä jo ennen kuin tämä sääntö tuli tietooni. Voitaneen ehkä sopia (Minna & Co ottakoot kantaa), että vahva toive on esiintymisestä omalla nimellä (itse voin lisätä sen allekirjoitukseeni). Mutta ei nyt ehkä kannata tehdä asiasta käytön estävää kynnystä. Kyllä tuolla turpakirjankin puolella on erilaisia "gööttejä". Eli jos nyt joku haluaa (kuten monesti foorumeilla on tapana) ehdottomasti esiintyä nimmarila, niin kait tuo on parempi kuin se, että jättäytyy tuon vuoksi pois. Mielestäni pääasia lienee mukava ja ehkä informatiivinenkin keskustelu karvapötköistä - nimellä tai nimimerkillä jos tuo mukavammalta tuntuu.
Seppo Mäenpää - kera Onnin ja Muusan (Bodeneis Hansi Hanover & Bodeneis Foija Folka)
SeppoM
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09.03.2018 18:57

Re: Palstalaisten esittely

ViestiKirjoittaja Administrator » 11.03.2018 10:02

Nimen voi muuttaa, kun pyytää ylläpidolta. Tovegöötti muutettu.
Administrator
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 6
Liittynyt: 05.03.2017 21:18

Re: Palstalaisten esittely

ViestiKirjoittaja Jasmin Salo » 13.03.2018 16:30

Heippa vaan kaikille!

Täällä kirjoittelee Jasmin ja kotoa löytyy kaksivuotias göötti Hilda (Wäliharjun Intti Iisa) ja 10v kultainennoutaja Peppi (tai tunnetaan myös Kuuttina).
Olen 23 vuotias, toivottavasti pian valmis tradenomi. Asustelemme Vaasassa. Harrastuksiin kuuluu agility, rallytoko ja pienissä määrin taakanveto.
Näyttelyissä käydään silloin tällöin kun sopivaan saumaan ja paikkaan sattuu. Vielä kun löytäisi ne tuomarit jotka tykkäävät vähän köykäisemmästä göötistä :D
Hilda on todella ahne ja tekemisenhaluinen tyllerö, ja vain taivas on rajana mitä sille voi opettaa (kun vain itse keksii ne opetuskeinot :roll: ).

Kuva
I feel sorry for people who don't have dogs.
I hear they have to pick up food they drop on the floor.


lägpys-n RTK1 Wäliharjun Intti Iisa 1/16
kulnou-n Kultalammen Esteri 5/08
Jasmin Salo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3
Liittynyt: 08.03.2018 21:57


Paluu Vapaa keskustelu muista aiheista

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron